Dlaczego SEO nie działa: Jedna rzecz, którą ignorujesz, a która zabija Twój biznes

Słyszałeś o cudach SEO i chcesz przenieść swoją firmę na wyższy poziom. Świetnie! Zastanawiasz się: "Jak mogę sprawić, aby moja witryna była bardziej widoczna? Może powinienem zainwestować w usługi SEO i zapłacić komuś, kto będzie zarządzał moim SEO". Może to polepszy pozycjonowanie mojej strony? Może posuwasz się nawet do tego, że dokładnie sprawdzasz, które firmy zaoferują Ci najlepszy zwrot z inwestycji. Brzmi jak dobry plan, prawda? BŁĄD! Jeśli czytasz ten artykuł, oznacza to, że w pewnym momencie zdałeś sobie sprawę, że coś nie działa dla Ciebie. Widzisz, większość ludzi myśli, że skoro coś jest mądrą inwestycją, to znaczy, że sprawdzi się w ich biznesie. Cóż... przykro mi to mówić, ale nie zawsze tak jest.

Ważne jest, aby wiedzieć, dlaczego SEO nie działa

Jeśli nie wiesz, dlaczego SEO nie działa w przypadku większości firm, nie możesz inwestować w SEO jako strategię, co oznacza, że tracisz czas i pieniądze. Być może zadajesz sobie pytanie: "Dlaczego ludzie nie widzą takich samych rezultatów z SEO, jak inni?". Jest kilka powodów, które musisz zrozumieć, zanim zaczniesz inwestować w SEO.

  • Po pierwsze, im bardziej skupiasz się na SEO, tym mniej skupiasz się na swoich klientach, co oznacza, że tracisz prawdziwe możliwości rozwoju.

  • Po drugie, większość ludzi nie ma odpowiedniego rodzaju treści lub nie koncentruje się na właściwych słowach kluczowych.

  • Po trzecie, nie wszyscy są gotowi do zakupu i nie mają odpowiedniego nastawienia, kiedy wchodzą na Twoją stronę.

Jest jeszcze kilka innych powodów, ale te trzy pokrywają większość przyczyn, dla których SEO nie działa w większości firm. Jeśli nadal zastanawiasz się, dlaczego SEO nie działa, upewnij się, że rozumiesz te trzy powody. Kiedy zrozumiesz, dlaczego tak się dzieje, będziesz mógł zacząć podejmować właściwe działania i zmienić swój biznes.

SEO to długi proces warty cierpliwości

Zanim Twoja strona stanie się widoczna w wyszukiwarkach, może minąć od trzech miesięcy do kilku lat. Dlatego ludzie mówią, że trzeba poczekać lub że SEO to inwestycja długoterminowa. Nawet jeśli jesteś jednym z tych szczęśliwców, którzy zobaczą rezultaty w ciągu kilku miesięcy, to i tak jest to długi czas oczekiwania na cokolwiek. Dzisiejsi konsumenci mają krótką uwagę. Chcą natychmiastowych rezultatów i szukają najszybszych i najłatwiejszych sposobów zaspokojenia swoich potrzeb. Jeśli Twoja strategia SEO wymaga zbyt długiego czasu, aby przynieść rezultaty, ludzie stracą zainteresowanie i przestaną Cię szukać. Konsumenci nie mają cierpliwości, by czekać miesiącami lub latami na otrzymanie produktu. Większość firm zajmujących się handlem elektronicznym nie ma czasu na czekanie. Potrzebują ruchu już teraz.